Про проєкт

Україно-швейцарський проєкт «Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні» впроваджується за фінансової підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва спільно з ТОВ «Геберіт Трейдинг» та виконується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Свісконтакт» за підтримки Міністерства освіти і науки України.

Проєкт реалізується в Україні з 2014 року і складається з двох фаз.

Під час першої фази в усіх закладах-учасниках проєкту були створені навчально-практичні центри – структурні підрозділи, оснащені новим обладнанням, інструментами, методичними матеріалами. Окрім того, був розроблений професійний стандарт професії та підготовлені відповідні навчальні посібники.

З 2018 року триває друга фаза проєкту, що має на меті підвищити якість освіти, забезпечити організаційну незалежність навчально-практичних центрів, розвинути співпрацю з роботодавцями, а також створити додаткові можливості для професійного розвитку учасників освітнього процесу.

Механізм впливу

Підвищення потенціалу закладів П(ПТ)О, що беруть участь у проєкті, сприятиме посиленню конкурентноспроможності випускників на ринку праці завдяки відповідності їх знань та навичок очікуванням роботодавців.  

Модель публічно-приватного партнерства, яка розроблена у межах проєкту, може використовуватися і поширюватися у системі всієї професійної освіти на національному рівні.

Мета проєкту

налагодити співпрацю між закладами професійної освіти та представниками бізнесу, популяризувати сантехнічну професію в суспільстві, а також забезпечити здобувачів освіти навичками, які відповідають потребам ринку праці та дозволяють отримувати високооплачувану роботу.

Основні цифри

Цілі та результати проєкту

Кількість працевлаштованих випускників

Середній дохід випускників

Кількість компаній, які інвестують у заклади

2021 рік
0%
297 697
2021 рік
0%
8300 9100
2021 рік
0%
86 92

Ціль 1.

Здобувачі отримують ефективну та орієнтовану на ринок освіту за професією “монтажник санітарно-технічних систем і устаткування” 

  • Доступність якісної професійної (професійно-технічної) освіти для молоді та дорослих.
  • Наявність у закладах освіти модульних/ринково-орієнтованих програм/курсів 
  • Підвищення рівня професійної та педагогічної майстерності викладачів та майстрів виробничого навчання

 

Ціль 2.

Навчально-практичні центри, створені в закладах професійної (професійно-технічної) освіти), є самодостатніми 

  • Забезпечення функціонування НПЦ 
  • Налагодження структурованого діалогу між закладами освіти та бізнесом 
  • Створення системи підтримки управління закладами освіти 

 

Ціль 3.

Для випускників відкриваються нові можливості працевлаштування і незалежної зайнятості, встановлені зв’язки між закладами П(ПТ)О та бізнесом 

  • Забезпечення випусників можливістю проходити навчання на робочому місці в підприємствах
  • Організація належного функціонування галузевої дорадчої ради  
  • Розроблення навчальних курсів спільно з усіма зацікавленими сторонами  
відгуки

Учасники про проєкт