30 серпня 2022 року проєкт «Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні» (EdUP) провів вебінар з комунікації для закладів профтехосвіти – учасників проєкту.

Експертки з комунікації Оксана Ушакова (Проєкт EdUP) та Мирослава Калетник (Міністерство освіти та науки України) підготували поради щодо застосування концепції «приведи друга» в профорієнтаційній роботі та якісного ведення соцмереж.

Концепція «приведи друга» є найпоширенішим та дієвим способом залучення абітурієнтів. Цей інструмент широко використовується і за кордоном і має доведену ефективність. Якісні комунікаційні матеріали полегшують профорієнтаційну роботу та дозволяють достукатися до учнів з вищим прохідним балом, створити більш привабливий імідж навчального закладу.    

А як бути, коли немає можливості систематично створювати контент, привабливий для молоді?  Оксана Ушакова радить делегувати ведення соцмереж – як повністю, так і частково – учнівському самоврядуванню чи учням, які мають хист та бажання. Залучаючи учнів до створення та тестування контенту, заклади отримують якісну взаємодію з молоддю та допомогу у підготовці необхідних  візуальних чи текстових матеріалів.  

Для допомоги закладам у вступній кампанії Міністерство освіти і науки України розробило комплексу іміджеву кампанію, яка показує переваги профтехосвіти. Мирослава Калетник представила шаблони для соцмереж, відео, тексти – весь набір комунікаційних матеріалів, які заклади профтехосвіти можуть використовувати у своїй роботі.

Корисні посилання: Кампанія “Все працює завдяки нам“. Промо відео “Все працює завдяки нам“.

 

***

Проєкт «Публічно-приватне партнерство для поліпшення сантехнічної освіти в Україні» (EdUP) впроваджується за фінансової підтримки Швейцарської агенції з розвитку та співробітництва (SDC), ТОВ «Геберіт Трейдинг» та виконується Швейцарською фундацією технічного співробітництва з розвитку «Свісконтакт» за підтримки Міністерства освіти і науки України